STARK VARG MX FOREST GRAY

Stark Varg MX 2025 – Nejrychlejší motocross na trhu

  • Výkon: až 80 koní, 938 Nm, plně přizpůsobitelný výkon, brzda i rekuperace.
  • Baterie: 6,5 kWh, až 6 hodin jízdy, nabití za 2 hodiny.
  • Podvozek: KYB odpružení (zdvih 300 mm vpředu, 310 mm vzadu) pro maximální komfort a ovladatelnost.

 

Konfigurace:

1. VÝKON
2. ZADNÍ BRZDA
3. ZADNÍ KOLO
4. ODPRUŽENÍ
5. STOJÁNEK
Na objednávku
Kód: STARK_MX_GRAY
322 500 Kč –14 % 274 900 Kč
Kategorie: Motocross MX
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 1000 kg
Motor: Carbon fiber housing 360V
Baterie: 6,5 kWh
Nabíječka: 3.3 kW, 16 A, 120/240 V
Doba nabíjení: 3,5 hours @ 120 V, 2 hours @ 240 V
Převod: RK MXU UW-ring Gold 520 chain & 7075 T6 rear sprocket
Výkon: 60/80 HP
Točivý moment: 938 Nm
Rám: Chromoly steel
Podvozek: KYB Front 48mm closed dartridge coil-spring fork, compression
and rebound damping adjustable, 310mm travel Rear KYB Shock triple adjuster, spring preload, high/low speed compression damping, and damping adjustable. 310mm rear wheel travel
Brzdy: Brembo Front 2-piston caliper, 260 mm disc Rear 1-piston caliper, 220 mm disc
Pneumatiky: Pirelli Scorpion Front MX32 80/100-21 Mid Soft XC 80/100-21 Mid Soft Rear MX32 110/90-19 Mid Soft XC 120/100-18 Mid soft
Uhel řízení: 26.5°
Rozvor: 148 cm
Světlá výška: 37,5 cm
Výška sedadla: 94,7 cm
Hmotnost: 118 kg
Stark VARG Forest Grey
Akce
ZDARMAZDARMA 322 500 Kč –14 %

Design

Rozloučení s komponenty, jako je přední chladič a výfuk, umožňuje ergonomii Stark VARG dovést k dokonalosti. Karoserii jsme navrhli a zkonstruovali tak, aby vám poskytla nejlepší ovladatelnost a kontrolu a umožnila vám jet déle a s menší námahou.

Náš designový jazyk definujeme jako „Performance, Human art“. Výkonnostní hledisko odkazuje na poctivý design s viditelně optimalizovanou konstrukcí. Lidské umění, naše ambice vytvořit přirozený, organický a svalnatý tvar, definující „svaly, napětí a proudění“. Naším přáním bylo nejen udělat VARG rychlý, ale také krásný.

  • Designový jazyk definovaný jako „Performance, Human art“.
  • Demontáž předních chladičů a výfuku.
  • Optimalizovaná ergonomie – dotažená k dokonalosti.
  • Lepší ovladatelnost a kontrola, delší jízda s menší námahou.
  • 3D vlnitý vzor uvnitř karoserie, 15% úspora hmotnosti.
  • Odstraňte karoserii rychle, 7 šroubů za méně než minutu.
  • 24karátové zlato Logo Stark Future na horní části z uhlíkových vláken symbolizuje mentalitu celého kruhu společnosti a také naši touhu stát se číslem 1.


Pohon

VARG obsahuje nejvýkonnější motor s poměrem výkonu a hmotnosti ze všech produkčních motokrosových motocyklů. Náš motor z uhlíkových vláken běží na nominální napětí 360, chrlí 80 koní a 9 koní na kilogram. Poskytuje neuvěřitelných 275 Nm točivého momentu na předlohovém hřídeli a 938 Nm na zadním kole. Motor je navržen a optimalizován tak, aby využíval více než 95% účinnost ve většině výkonového rozsahu a těží z vodou chlazeného hliníkového krytu, který slouží jako konstrukční část šasi. Měnič je integrován do skříně motoru za účelem snížení hmotnosti a zjednodušení procesu chlazení.

  • Společnost Stark Future vynalezla nejmenší invertor na světě pro výkonové řady 50–100 kW s patentovanou technologií.
  • Vodou chlazená skříň motoru, která tvoří součást konstrukčního šasi pro minimalizaci hmotnosti a objemu.
  • Pokročilý procesorový výkon pro algoritmy zajišťující spolehlivost a bezpečnost.
  • O 30 % vyšší špičkový výkon než 450 ccm. 80 koní a 938 Nm točivého momentu na zadním kole.
  • Nejvyšší poměr výkonu a hmotnosti v motocyklovém průmyslu.
  • Motor váží pouze 9 kg.

 ;

Baterie VARG 6,5 kWh vám umožní jet až 6 hodin trailové jízdy nebo absolvovat kompletní jízdu MXGP v závislosti na schopnostech jezdce a podmínkách na trati. Plné nabití lze dosáhnout za 1-2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce. Použitím patentovaného lehkého voštinového pouzdra z hořčíku, nejmodernější “ Flying V ” Koncepce spojuje každý článek přímo se skříní, čímž je dosaženo účinného chlazení a výjimečného poměru kapacity a hmotnosti.  

  • Vzduchem chlazené hořčíkové pouzdro.
  • Patentovaná voštinová struktura.
  • Patentováno “ Kluzké prsty ” držáky buněk.
  • Patentovaný systém odlehčení tlaku, dosahující vodotěsnosti IP69K.
  • Rozvržení Flying V pro optimalizaci těžiště a zvýšení obratnosti.  
  • Dojezd podobný plné nádrži na 450, dostatečný k dokončení celého závodu MXGP v závislosti na podmínkách na trati nebo až 6 hodin jízdy na trailu.
  • Úplné nabití za 1–2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce.

Podvozek

Při vývoji jsme pečlivě testovali a analyzovali současné nejvýkonnější motokrosové motocykly. Tato metodika nám umožnila vytvořit podvozek, který poskytuje ideální množství vertikální, boční a torzní flexe, aby umožnil předvídatelnou, stabilní a pohodlnou jízdu.  

VARG se vyznačuje nízkým a optimalizovaným těžištěm velmi blízko dolní části nohou jezdce. Tím, že budete mít těžiště blíže k vám, bude skutečná hmotnost mnohem lehčí. Optimalizované rozložení hmotnosti poskytuje agilitu a pocit z jízdy. Nápady a zkušenosti našich inženýrů a designérů, stejně jako příspěvky od respektovaného motocyklového konstruktéra Tonyho Foalea, umožnily týmu vyrobit ultralehkou trubkovou konstrukci z chromolytické oceli. Stark VARG má nejlehčí motokrosový rám na světě, který si zachovává nejlepší ohebné a pevnostní vlastnosti: méně než 6 kg na váze.  

  • Stark VARG má svět ’ s nejlehčí motokrosový rám.
  • Hliníkový pomocný rám využívá rovné trubkové trubky a kované spoje pro nejlepší kompromis mezi hmotností, pevností a odolností.
  • Integrované kované a obrobené zvedací rukojeti, které zpevňují konstrukci a poskytují velmi pohodlné a praktické madlo pro zvedání a polohování kola.
  • Středová konzola závěsu na kyvné vidlici umožňuje zvýšení světlé výšky o 60 mm ve srovnání s konkurencí.
  • Pokročilá technologie hliníkového odlévání kyvné vidlice znamená ještě větší úsporu hmotnosti ve srovnání s konkurencí.
  • Přední pomocný rám z uhlíkových vláken, který obsahuje sestavu předního spoileru a jednotku sedadla, zefektivňuje ergonomii bez zbytečného nebo nechtěného ohybu. Slouží také jako trychtýř pro nasměrování proudění vzduchu do baterie, motoru a chladiče umístěných pod sedadlem.
  • 7075 T6 kované a CNC obráběné hliníkové trojité upínače s vynikajícím poměrem hmotnosti a pevnosti a optimalizovanými charakteristikami pružnosti.


Odpružení

Díky spolupráci s Kayaba a Technical Touch se odpružení VARG může pochlubit zdvihem 310 mm vpředu i vzadu. Křivka progrese spojení je pečlivě optimalizována, aby zlepšila stabilitu a pohodlí a zároveň zlepšila trakci. Se 7 nastaveními pažby dostupnými pro 5 kg jezdce s přírůstky hmotnosti převodu si můžete vybrat odpružení přizpůsobené vaší váze a úrovni dovedností, abyste zajistili, že kolo bude dokonale vyhovovat vašemu stylu jízdy a hmotnosti. Pro rychlejší jezdce zvolte o jedno nastavení vyšší, zatímco jezdci Enduro/Offroad mohou dát přednost nižší. Navíc VARG ’ Specifické uchycení závěsu poskytuje působivých 60 mm dodatečné světlé výšky.

  • Přední vidlice KAYABA / Technical Touch s uzavřenou kazetou se zdvihem 310 mm se systémem tlumení AOS.
  • Lehké vnější trubky s povlakem Kashima a vnitřní trubky s povlakem niCr pro minimalizaci tření a maximální odolnost proti opotřebení.
  • 50mm zadní tlumič s 16mm niCr potaženou tyčí pro stejnou účinnost nízkého tření a vysokou odolnost.
  • Křivka progrese vazby je optimalizována pro pohodlí a stabilitu a zároveň zlepšuje trakci.
  • Trojitý seřizovací prvek s nízkou kompresí a systémem odskoku. 310 mm zdvihu odpružení i vzadu pro vyvážený pocit.

Zadní osa

The VARG ’ zadní náprava a kyvné rameno mají dvě pozoruhodné inovace.  

Za prvé, pokročilý nastavovač řetězu pro přesné a přesné nastavení řetězu. Nastavovací blok obsahuje pružinu a hřídel, které při každém otočení o 90 stupňů poskytují slyšitelnou zpětnou vazbu. Pomocí šestihranného šroubováku můžete snadno otočit stejný počet kliknutí na každou stranu a dokonale vyrovnat kolo s optimálním napnutím řetězu.

O další stupeň výš jsme zavedli plochý design zadní nápravy, který eliminuje vyčnívající matice a šrouby, které by se mohly zachytit o vyjeté koleje, hlínu nebo kameny – což snižuje riziko a zároveň zlepšuje váš zážitek z jízdy a ovladatelnost.

  • Nastavovač řetězu s klikáním umožňuje bezproblémové nastavení. Už nemusíte používat dva klíče, stačí jeden imbus.
  • Rovná matice zadní nápravy snižuje riziko zachycení ve vyjetých kolejích.


Řetěz a pastorky

Řetěz RK MXU UW-ring Gold 520 je známý svou výjimečně pevnou a úzkou konstrukcí s nejvyšší pevností v tahu na trhu. Nejlepší volba v šampionátech MXGP a FIM Hard Enduro, sdílí řešení těsnění běžně používané v Moto3 ™ kategorie MotoGP ™ nabízí o 5 % menší tření pro větší dosah a výkon. Optimalizované pryžové kroužky snižují vibrace a tření lamel, zatímco zadní řetězové kolo, obrobené z hliníku 7075 T6, zajišťuje nejvyšší možnou odolnost proti opotřebení. Stejně dlouhou životností se může pochlubit i přední ozubené kolo kované z kalené oceli.

Kola

VARG je vybaven 6082 T6 hliníkovými plně CNC obrobenými náboji kol, které zajišťují vynikající pevnost a nízkou hmotnost. Abychom doplnili náboje, pořídili jsme nejkvalitnější ocelové paprsky, zatímco balíček doplňují hliníkové ráfky 7050 T6 v letecké třídě. 

  • Kované a CNC obráběné náboje 6082 T6.
  • Špice z nejkvalitnější oceli.
  • Hliníkové letecké ráfky 7050 T6.

Řidítka

Řídítka VARG jsou vyrobena z hliníku 7075 T6 pro letectví a kosmonautiku, známého pro svou mimořádnou pevnost a odolnost. S průměrem 28,6 mm a vybavenou rukojetí z měkké směsi poskytuje vždy optimální stabilitu a kontrolu. Pohodlně umístěný na dosah palců je náš patentovaný CNC hliníkový přepínač map, který vám umožňuje okamžitý přístup k vašim oblíbeným režimům napájení.

Nabíječka

Nabíječka VARG je součástí nákupu vašeho motocyklu. Dodává se s rychlonabíjecí zástrčkou pro standardní zásuvku 220 V a poskytuje 3,3 kW nabíjecího výkonu, což umožňuje plné nabití baterie za méně než 2 hodiny. Adaptér do zásuvky 110V lze zakoupit samostatně.

Stupačky

Naše stupačky odlévané a obrobené ze speciální směsi nerezové oceli nabízejí o 40 % vyšší mez kluzu než titanové nebo chromolované oceli. Jsou lehčí než většina titanových nabídek na trhu s náhradními díly a o 20 % pevnější než reference OEM, dokládají náš závazek k inovacím v designu a výkonu.


Revoluční kluzná deska

Revoluční lehká deska s pěnou s nízkou hustotou pro vysokou absorpci nárazu. Deska funguje jako štít pro hnací ústrojí a zároveň pomáhá chránit jezdce. Při skoku s pláštěm pěna absorbující náraz drasticky snižuje dopad na kotníky jezdce přes tradiční rám, protože pěna absorbuje náraz, zatímco tradiční rám zůstává tuhý. Patentovaná „plovoucí“ kluzná deska také umožňuje obrovské úspory hmotnosti tím, že odstraňuje potřebu nižšího rámu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola